عشق -الله-روح
عشق -الله-روح

عشق -الله-روح

داغون

درسته  این دنیا میگن ارزش نداره که  آدم خودش رو اذیت کنه و غصه بخوره

درسته تمام مشکلات و بدبختی ها میگذره 


من خودم خداییش آدم خیلی بیخیالی بودم اما از مهر ماه به بعد اوضاع 180 درجه فرق کرد

از لحاظ روحی چند شبیه داغونم خیلی زیاد

دیشب اینقدر گریه کردم که صفحه کلیدم خیس شده بود

از حدود 7 صبح تو نت بودم تا 7 امروز فقط دو ساعت خوابیدم

حالم خرابه شدید

کی میتونه منو درک کنه

کی هست دردمو بفهمه

کی هست ؟

همیشه تنها

دیشب و دیروز و پریشب

روزهای سختی برام بود

از لحاظ روحی خراب

از دیروز عصر سر یک موضوعی دیگه مثل راونی ها بودم

اینقدر اشک ریختم که نمیتونید تصور کنید

ای روزگار

تف بر این دنیای نامرد همش خنجر میزنه تو قلبم

ای خدا کجایی؟ صدام رو میشنوی؟

آخه چرا؟

حقش نبود(گریه)

حقم نبود

آوای تنهایی

اینم از نوشته های وبلاگ دوست بسیار عزیزم

http://golenazz.blogfa.com/

دلـت را بتـکان ...

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان

اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین

بگذار همانجا بماند

فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت ...

دلت را محکم تر اگر بتکانی

تمام کینه هایت هم می ریزد

و تمام آن غم های بزرگ
و همه حسرت ها و آرزوهایت ...

باز هم محکم تر از قبل بتکان

تا این بار همه آن عشق های بچه گربه ای هم بیفتد!

حالا آرام تر، آرام تر بتکان

تا خاطره هایت نیفتد

تلخ یا شیرین، چه تفاوت می کند؟

خاطره، خاطره است
باید باشد، باید بماند ...

کافی ست؟

نه، هنوز دلت خاک دارد
یک تکان دیگر بس است

تکاندی؟

دلت را ببین
چقدر تمیز شد... دلت سبک شد؟

حالا این دل جای "او"ست

دعوتش کن

این دل مال "او"ست...
همه چیز ریخت از دلت، همه چیز افتاد و حالا

و حالا تو ماندی و یک دل

یک دل و یک قاب تجربه
یک قاب تجربه و مشتی خاطره

مشتی خاطره و یک او... 

خجالت

یکی از بهترین عزیزانم یک درخواستی داشت ازم  از عهده ام خارجه  خیلی شرمنده شدم

برای یک خانواده ای بسیار فقیر پول میخواست

ای وای من

ای خدا این دنیا چقدر کوچیکه یک عده در روز صد ها میلیون خرج میکنند یک عده هم ماه ها گوشت نخوردند (گریه گریه گریه)

گذر زمان

دقت کردین چقدر زمان زود میگذره؟؟

تولد خواهر بسیار محبوب و محترم (خورشید بی بدیل آواکس ) نازنین

امروز تولد آواکسی یکی از چهره های محبوب و دوست داشتنی من و بچه های آواکسه

خیلی خوشحالم

حیف که جاده های ارتباط یکطرفه است

دوربینی خریده بودم تا هدیه کنم حیف که ......

خب بهر حال

نازنین خانم هر جا در این سرزمین ایران هستی شاد شاد باشی

زیر سایه پروردگار متعال

دعا گویت هستم

برای سلامتی و شادابی روحت جزء 30 رو قبلاً  جزء 29 رو امروز برات میخونم

آلوده شدن

اینا واسه من صدق میکنه واسه شما چطور؟

گاهی هیچ چیز عذابت نمیدهد جز اینکه:
همیشه دانسته خطا کردی
ندانسته آلوده شدی
نشناخته وابسته شدی
صادقانه اعتماد کردی
نخواسته رانده شدی ...

کشیدن

چه خنده دار که
ناز را میکشیم...
آه را میکشیم...
انتظار را میکشم...
فریاد رامیکشم...
... درد را میکشم...
ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم
دست بکشیم !!!

آدم های ساده بی کلک

آدمهای ساده را دوست دارم؛ همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند؛ همان ها که برای همه لبخند دارند؛ همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند؛ آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد؛ عمرشان کوتاه است... بس که هر کسی از راه می رسد یا ازشان سوء استفاده می‌کند یا زمینشان می‌زند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد آدم های ساده را دوست دارم؛ بوی ناب “آدم” می دهند

زندگی

من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست

آرزو

خداوندا دستانم خالی و دلم غرق در آرزوهاست

یا با قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

خدا

به دنبال خدا نگرد خدا در بیابان های خالی از انسان نیست
خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست
به دنبالش نگرد
خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست
خدا در قلبی است که برای تو می تپد
... ... خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد
خدا آن جاست
در جمع عزیزترین هایت
خدا در دستی است که به یاری می گیری
در قلبی است که شاد می کنی
در لبخندی است که به لب می نشانی
خدا در بتکده و دیر نیست
گشتنت زمان را هدر می دهد
خدا در عطر خوش نان است
خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی
خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن
خدا آن جا نیست
او جایی است که همه شادند
و جایی است که قلب شکسته ای نمانده
در نگاه پرافتخار مادری است به فرزندش
در نگاه عاشقانه زنی است به همسرش
خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم
سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید: آیا «زندگی» را «زندگی کرده ای»؟

جاده زندگی


" جاده های زندگی را خدا هموار می کند

کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ... "

آزادی

در جایـی کــه من زندگی میکنم، کسـی نیسـت کــه آزادی را برایم معنی کنـد،
چــه برسد به ایـن کـه آزادی داشته باشم . . .

پول

پـس از سلامتی ، پــول از همه چـیـز بهتـر اسـت . . .

[ ولفگانگ آمادئوس ]


واقعاً حرف درستی زده تو جامعه الان پول حرف اول و آخر رو میزنه

رفیق چندین ساله بخاطر پول دورت میزنه  قوم و خویش بخاطر پول ترکت میکنند  روابط اجتماعی بر اساس پول شده

پول داشته باشی همه میخوانت نداشته باشی مثل آدامس جویده شده پرتت میکنند بیرون

ای خدا

مگه نگفتی این ها همش بازیچه است مگه نگفتی ملاک تقواست

قبر

من از شب اول قبر می ترسم . . .

من رو شب دوم خاک کنید!


پ.ن:

نمیدونم تاحالا بهش عمیق فکر کردین یا نه ؟