عشق -الله-روح
عشق -الله-روح

عشق -الله-روح

احساس

تا نگویی اشک های شمع ازکم طاقتی است

در خودم آتش به پا کردم ولی نگریستم...!

آوا دختری سراسر عشق و نور و از جنس سختی و صبر

داشتم وبلگش رو میخوندم 

بارها و بارها گریه کردم 

نه بخاطر اینکه احساسی شده باشم نه

چون داشتم همش فکر میکردم یک دختر چقدر میتونه مقاوم و صبور باشه

واقعا از ته دل واسش دعا میکنم هر جا هست زندگیش سراسر عشق و محبت و شادی باشه 

راستش غبطه خوردم 

کاش منم یک هزارم که نه یک میلیونیوم مثل او بودم 

کاش منم مثل اون سراسر عشق و نور بودم

چه دنیای زیباییه و پر شگفتی

واقعا چقدر قدرت عشق زیاده و چقدر زندگی پر عشق به آدم نیور و توان میده 

کاش .....

avatanha.blogfa.com

شروعی دوباره (برخیز ای مرد طوفان)

نمیدونم از کجا بگم 

مینویسم تا یک روزی بیام   مرور کنم و ببینم سطح فکرم کجا بوده و به کجا رسیدم رفتم جلو یا خیلی اومدم عقب

نمیدونم از اتفاقات بگم یا اعتقاداتم یا کارام یا نگاه به زندگی این دنیای لعنتی