عشق -الله-روح
عشق -الله-روح

عشق -الله-روح

بازساری روح

سلام علیک به ارواح و اشباح که میخونن خخ

شما هر "احساس" را متفاوت می دانید. دلیلش این است که هر کدام با یک انرژی "متفاوت" بیان می شوند. و در هر زمانی شما از طریق آموزش می توانید انرژی های مختلفی دریافت کنید. به همین دلیل است که تکرار آموزش (که با انرژی همراه است) در طول زمان، انرژی شما را بیدار نگه می دارد.در طول سال گذشته، وقتی "به مدرسه بازگشتم"، تمام کتاب های موجود در لیست کتاب های پایه و پیشرفته را مجددا خواندم. می توانم بگویم، من هنوز هم در حال یادگیری هستم. احساس کردم که برای اولین بار است که آنها را میخوانم. خیلی خوشحال شدم و چندین کتاب دیگر را هم  مطالعه کردم. در طول خواندن کتاب "شما میتوانید شفابخش زندگی خود باشید" از لوییس هی، شروع به خندیدن کردم، زیرا هر چیزی که میخواندم در چندین کتاب دیگر هم بود، و در دوره‌ی ارشد موفقیت (SMC) و غیره حقیقت جدیدی وجود ندارد،   (Kevin-Trudeau)


به جمله که بنفش کردم چقدر اعتقاد داری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد