عشق -الله-روح
عشق -الله-روح

عشق -الله-روح

تینا! همیشه تنها!

ببخش اگه دارم با بغض برات مینویسم ببخش اگه عاشقتم اگه همیشه دارم بهت فک میکنم آخه یه بار احساس کردم عاشق شدم و باید انقد به طرف فک کنم تا اونم ناخودآگاه بهم فک کنه! اما اشتباه میکردم! اون هوس بود ببخش اگه بجای تو عاشق یکی دیگه شدم ببخش اگه هرشب صدات میکنم اگه هرشب آویزونت میشم اگه کلافه ت کردم ببخش اگه جز تو کسی رو ندارم ببخش اگه ازت چیزایی میخام که لیاقتشو ندارم ببخش اگه بعضی وختا بهت فحش دادم اگه حس کردم دوسم نداری اگه حس کردم نیستی... ببخش اگه هنوز وسوسه میشم واسه فراموش کردنت ببخش... دوس دارم بیام پیشت، گناهه؟ دوس دارم محکم بغلت کنم، گناهه؟ دوس دارم داد بزنم تنهام تو تنهام نذار،گناهه؟ دوس دارم هرشب تو بغلت سرمو بذارم وسط قلبت،گناهه؟ بذار همه بفهمن عاشقم بذار آبروم واسه این دیوونگی بره بذار بیام پیشت دیگه تحمل ندارم! "خدایا" بذار بیام تو "بغلت"... ( این شاید آخرین پستم بود واسه همیشه... شاید...شاید...)

http://darone-man.blogsky.com/1390/05/07/post-168/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد